مسااء الخير.. صباح لخير .. علي حسب التوقيت المحلي لقارئ لسلسلة الرابعة من قصة
امراءة علي جمر الشهوات
في البداية علشان تفهم السلسلة دي لازم تكون قريت الأجزاء السابقة من نفس القصة
لقراء السلسلة الأولي من قصة امراءة علي جمر الشوات
ضغط هنا (//**********/yohohub/showthread.php?t=454267)
لقراءة...
بحط ايدي في جيبي عشان افتح باب الشقة ملقتش المفتاح وافتكرت اني نسيته في الجيش فقولت احا لأن مفيش حد في الشقة وجاي من الجيش تعبان عايز انام فبطلع التليفون عشان ارن على حد من صحابي لقيت رحاب بترن عليا فتحت عليها لقيتها بتقولي ايه ياجيمي مش بتسأل ليه انت نسيت صحابك من ساعة مادخلت الجيش قولتلها معلش...