كل سنة وانتو طيبين ي جماعة
وبصراحة انا متابع المنتدى من زمان ففكرت اضيف حاجة واتمنى تعجبكو ودى اول مرة اكتب فشئ طبيعي ان يكون عندى اخطاء ففضلا ممكن تقولولى عشان مكررهاش
اسف ع المقدمة
اعرفكم بنفسي انا ادم 20 سنة طويل 184 سم بتمرن من خمس سنسن وبشتغل وبصرف ع نفسي ومعروف دايما بذكائى زبى 18سم...