قبل مانبدا احب اعرفكم ان انا اول مره اكتب قصه فا سامحوني لو في اخطاء وعرفوني في التعليقات
القصه هيبقي فيها ميول كتير بس الاساس هم : ساديه ، رومانسيه ،شواذ وسحاق
القصه بتبدا في زمان الفراعنه
والقصه مش كلها سكس ونيك لانها هتبقي طوووويله جداا
الجزء الاول😅
الساعه 1 بعد منتصف الليل 13 رعد وبرق...