ف البدايه احب اعرفكم عليا انا اسمي عبدة الزوبر، الحكايه بدأت و انا عندي 16 سنه من تلت سنين من وقتنا دا، اتعرفت علي واحد من النت هو اللي خلاني عبدة للزوبر، هو سادي و اكبر مني بعشر سنين سهل جدا تتخيلوا اللي هيحصل مع عنتيل زي دا اول ما عرفت الموضوع قالي تعرفي يعني ايه مازوخيه و ماسوشيه طبعا مكنتش...