لسس جديد هنن + معلشش ع الطريقةة اللي بكتب بيها لكن اتعودت عليها
اولا نن اسمي اسسلامم..!!! مش كبير لا عندي 17 سسنهه اول مرةة ف حياتي اصصلا ادخل ع موقع واسجلو اكتب وكدا ف معلشش القصصهه مشش هتبقي حلوةة اوويي بسس هتبقي بدايه كويسه ةمعلشش لو كتبت غلط
احكيلكو عن نفسي ف كم كلمةةة نن واحد من ونن...