موضوع جميل جدا وكلام جميل وخلينا نتفق على نقط منها الأخطاء اللغويه وكمان الحروف والكلمات المتشابكه عارف ان من اللي بقراو كتير من القصص وبكتب كمان واتوجهلي اكتر من مره الملحوظه ديه انت عارف كلمه ملحوظه انا كتبتها ومسحتها ٤ مرات عشان الأخطاء ههههههه بس عارف ممكن في كلام كتير من المكتوب مش بيفرق...